با تشکر از اینکه نوین واچ را برای خرید اینترنتی ساعت مچی انتخاب کرده اید! شیوه های پرداخت در نوین واچ به صورت پرداخت آنلاین یا اینترنتی است که امروزه امن ترین راه پرداخت به شمار می رود و به بخشی از زندگی روزمره مردم بدل شده است. در این روش شما وجه مربوط به سفارش خود را از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک پرداخت می کنید. سپس سفارش شما نهایی شده و در مرحله آماده سازی و ارسال قرار می گیرد.

پرداخت اینترنتی ؛ شیوه های پرداخت

روش پرداخت اینترنتی از جهت سادگی و راحتی که برای مشتری به ارمغان آورده است، امروزه یکی از محبوب ترین شیوه های پرداخت در خرید اینترنتی است. همچنین هیچ روشی سرعت و امنیت این شیوه پرداخت را ندارد. در این شیوه شما وارد درگاه پرداخت آنلاین بانک می شوید و پس از وارد کردن اطلاعات کارت تان (شماره کارت، سی وی وی تو، انقضای کارت و رمز دوم پویا) و کلیک کردن روی دکمه پرداخت، وجه مربوط به سفارش به راحتی پرداخت می شود.

اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت اینترنتی

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، اطلاعات مورد نیاز برای شیوه های پرداخت ، پرداخت اینترنتی به شرح ذیل است:

1- شماره کارت: همان شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت بانکی شما

2- cvv2: سی وی وی تو یک کد 3 یا 4 رقمی است که در بخش رویی کارت بانکی شما درج شده است. این یک کد امنیتی است که اختصاصا برای خرید اینترنتی تعبیه شده است.

3- تاریخ انقضا: هر کارت بانکی معمولا یک تاریخ انقضا دارد که نشان می دهد کارت تا چه زمانی کارایی دارد و می شود از آن استفاده کرد.

4- رمز پویا: رمز پویا در واقع رمزی برای خرید اینترنتی است که در زمان پرداخت اینترنتی از شما استعلام می شود. در حقیقت بانک می خواهد مطمئن شود که این خود شما هستید که با اطلاعات کارت مورد نظر اقدام به پرداخت کرده اید. این امنیت خرید و پرداخت اینترنتی را تا حد مطلوبی ارتقا داده است. دقت کنید که این رمز را شما بایستی از قبل و از طریق بانک مربوطه فعال کرده باشید. یا حضوری به بانک مراجعه کنید تا این رمز را برای شما فعال کنند. و یا از طریق خودپرداز بانک مربوطه و از طریق گرینه فعالسازی رمز دوم پویا، نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایید.