تمام تلاش ما در نوین واچ این است که سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن و نیز به بهترین شکل به دست مشتریان عزیز برسانیم. صفحه رویه ارسال سفارش در نوین واچ به همین موضوع اختصاص دارد. اما همواره این احتمال وجود دارد که مشتری بخواهد به دلایل مختلف، سفارش خود را مرجوع کند. به همین دلیل در این صفحه از سایت نوین واچ قصد داریم به حدود و اختیارات مشتری در مرجوع کردن سفارش و رویه های بازگرداندن کالا بپردازیم. با ما همراه باشید!

شرایط مرجوع کردن سفارش ؛ رویه های بازگرداندن کالا

1- تنها کالاهایی در نوین واچ امکان مرجوعی دارند که مشکلی در سلامت فیزیکی یا عملکرد آنها وجود داشته باشد. یعنی کالای سالمی که به دست شما رسیده است، قابل عودت نیست.

2- بسته بندی سفارش بایستی بدون ایراد و خوردگی باشد و باید به همان صورتی باشد که در ابتدا به دست شما رسیده بود.

3- کلیه اقلام همراه سفارش بایستی در سلامت کامل باشند و چنانچه برچسبی بر روی سفارش وجود دارد، بایستی به همان صورت باقی بماند. هیچ گونه پارگی و آسیب دیدگی و برچسب اضافی در جعبه کالا نباید مشاهده شود.

نحوه ارسال کالا توسط مشتری

چنانچه کالایی که به دست شما رسیده موارد گفته شده را دربرمی گیرد، می توانید آن را برای نوین واچ ارسال کنید. در اولین گام رویه های بازگرداندن کالا با نوین واچ تماس بگیرید تا همکاران ما هماهنگی های لازم را انجام دهند. هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی ارسال نکنید!

کالا را به همان صورتی که دریافت کرده بودید، به همراه کلیه اقلام همراه و کارت گارانتی در داخل بسته بندی آن قرار دهید. سپس به خوبی بسته بندی نمایید.

به هیچ عنوان بر روی جعبه اصلی کالا چیزی ننویسید. چنانچه نیاز است آدرسی یا چیزی بنویسید، آن را در یک برگه جدا یا در پشت فاکتور خرید بنویسید.

در زمان ارسال نیز از روش پست پیشتاز پس کرایه سفارش را مرجوع کنید و عکس رسید پستی خود را نیز به آدرس novinwatch@yahoo.com ایمیل کنید. چنانچه در شهری هستید که چنین سرویسی ارائه نمی شود، حتما تصویر رسید پستی خود را برای ما ارسال کنید.

هزینه مرجوع کردن سفارش در نوین واچ

در ادامه رویه های بازگرداندن کالا لازم به ذکر است از آنجا که تنها کالاهایی در نوین واچ مشمول مرجوعی می شوند که دچار خرابی یا آسیب دیدگی باشند، چنانچه چنین کالایی از سوی مشتری برای ما مرجوع شود، هزینه مرجوع کردن آن بر عهده نوین واچ خواهد بود. پس از دریافت سفارش توسط نوین واچ، هزینه پرداخت شده توسط شما به حساب تان واریز خواهد شد.

اطلاعات لازم جهت مرجوع کردن وجه برای مشتری

لطفا اطلاعات حسابی را که به نام صاحب اکانت کاربری در نوین واچ است را برای ما ارسال کنید تا وجه را برای آن واریز نماییم. اگر زیر 18 سال هستید و کارت بانکی ندارید، شماره کارت یکی از والدین شما کفایت می کند. همچنین در حین ارسال کردن اطلاعات حساب، نهایت دقت را به کار ببندید. چرا که اگر اشتباهی در این خصوص انجام گیرد، مسئولیت قانونی آن بر عهده خودتان خواهد بود.

دقت کنید که شماره کارتی که برای عودت وجه در حساب کاربری نوین واچ درج می کنید، بایستی با شماره کارت مبدا که خرید اولیه را از آن انجام داده اید، مطابقت داشته باشد. در غیر اینصورت نوین واچ این مغایرت را بررسی کرده و وجه را به حساب مبدا عودت خواهد داد.